Interim Management Procurement

In de dynamische wereld van vandaag is een flexibele ondersteuning van de organisatie steeds vaker de sleutel tot succes. Op het juiste moment schakelen in de juiste versnelling helpt een doorlopende aansluiting met de markt te realiseren.

 

Di-Mens Interim Management Procurement

Di-mens beschikt over een breed netwerk interim managers met intensieve ervaring binnen Procurement zowel hands-on, als op management niveau.

Wat een goede Interim Manager is wordt natuurlijk bepaald door opdracht en organisatie. Di-Mens heeft de Interim Managers waarmee wij werken in ieder geval helder gekwalificeerd. Zeker is dat Di-Mens Interim Managers beschikken over de competenties om aansluiting met de business te realiseren en de ambitie hebben bij te dragen aan duurzame impact.

Opdrachten die specifiek geschikt zijn voor ons netwerk zijn o.a.:

  • Reorganisatie Procurementorganisatie
  • Opzetten Procurementorganisatie
  • Acquisitiemanagement
  • Categorymanagement
  • Digitalisering Procurement
  • Waardecreatie voor klant
  • Riskmanagement
  • Supplier relationshipmanagement
  • Kostenreductie programma’s
  • Projectmanagement

Opdrachten nemen in de praktijk 6-12 maanden in beslag

 

Di-Mens aanpak

 

  • Heldere intake van de opdracht
  • Intensieve screening van de Interim Manager
  • Vaste fee per opdracht
  • Begeleiding van de match tot einde opdracht

Meer diensten